19.07.2013

Bursdagskaken min, Birdcage..

Det er ikke så veldig mye aktivitet på bloggen min.Etter operasjonen har det vært litt vanskelig å sitte rett opp og ned.Men jeg lover og komme sterkere tilbake :) Den siste kaken jeg lagde,var kaken til min egen bursdag den 17 juli.Var veldi mye fram og tilbake hva jeg skulle finne på, når jeg kunne gjøre ALT! Men jeg endte opp med en sjokoladekake....den besto av 8 kakelag,fylt med 4 lag bringebærmousse og 3 lag sjokoladekrem.Jeg fant ut ting som kunne være lurt til neste gang,  og at det var litt risikabelt å lage den uten støtte :) men jeg berga....selv om kaken ble litt skakk og klumpete,så ble det da kake på gjestene mine. Og jeg fikk prøve noe nytt :)


                                      Å sånn så den ut etter at vi hadde gått løs på den.....
Med dette så ønsker jeg dere alle en riktig god helg.Selv drar jeg på ferie i morgen.....å på august er det bryllupskaker på gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar